SALAM UKHWAH & SELAMAT DATANG

Thursday, January 29, 2009

Kusut & Busuk

meluat dengan orang begini..takde kerja cari kerja..geram & meluat bercampur aduk..nila kalau kurang adab..mengapa golongan ini mencari nahas tak tentu pasal.duduk ditanah melayu pon kira okla..

kalau ramai2 kaum melayu halau balik india kan naya je..pergila bergaduh ngan bangsa sendiri lak..tunjuk handal...betul kata orang tua2..dulu kawan SD pon ada Bf kaum bangsat ni..sampa family nya nangis2..mana la dia berkenan SD pon tak taw..samapi ayahnya pernah berpesan pada SD " jika terjumpa orang I**D*A ngan Ular ,bunuh org I**D*A dulu baru Ular "..ini bermakna betapa jhtnya kaum ini..

mmg Busuk punya bangsa..sudah la busuk pastu nak kusutkan minda orng lain..

so SD nak attachkan 13 protokol Hindraf yg diambik dr blog panglima

13 Protokol tersebut ialah :

1. Orang Hindu mesti mempertimbangkan bahawa Israel adalah sekutu terbaik memandangkan sikapnya yang negatif terhadap orang Islam.
2. Sebarkan perlakuan dosa dan sifat buruk dikalangan orang muslim.
3. Tokong Hindu mestilah didirikan di semua tempat dan mestilah diziarahi setiap hari. Dan berhala "Ram" mestilah ditempatkan di tempat kerja.
4. Mesyuarat mestilah dijadualkan untuk merangka plan menentang Islam.
5. Edarkan dadah dan pelacur dikalangan negara Islam dan komunitinya.
6. Jalinkan hubungan seksual dengan wanita Islam dan pastikan anak2 Hindu dilahirkan dikalangan mereka.
7. Jika anda seorang doktor atau ahli farmasi, cuba sebaiknya untuk mencacatkan janin.
8. Jika anda sorang doktor bidan, bisikkan "Ohm" ke telinga anak yang baru lahir (sepertimana azan orang islam)-oleh itu,pastikan yg menyambut kelahiran anak anda seorang bidan yg beragama islam.
9. Cuba rosakkan bekalan makanan dalam kedai orang Islam sekiranya anda bekerja dengan orang Islam.'hati2 makan kat kedai mamak'
10. Jadilah sahabat mereka, dapatkan kepercayaan dan kemudian khianatilah mereka.
11. Jadikan orang lain memusuhi Islam.
12. Jika anda bekerja di rumah mereka, cuba pengaruhi anak2 dan isteri mereka cara mereka berfikir.
13. Pakailah tali hitam di pergelangan tangan anda.
jadi kita umat islam harusla berhati2..rambut sama itam,tapi kulit tetap berbeza..

4 comments:

reez said...

tau takpe..

agaknye kes tahanan mati tu psl ade ular masuk lokap kot..

tu yg si kugan ni mati kene pukul dulu..

hahahaha~

sy nk add dlm list BPN geng la.. ;p

Anonymous said...

kaum lain berani sebab ada pemimpin melayu yg hilang prinsip perjuangan' sanggup perbodohkan bangsa sendiri dgn pidato berapi tetapi kosong..semoga Allah memberi kekuatan kpd kaum melayu utk kembali bersatu,buang yg keruh ,ambil yg jernih dan kita tetap menjadi pemilik kpd mSIA

FROM;toksetiu.blogspot.com

toksetiu said...

truskan menulis demi bangsa tercinta

Harimau-Malaya said...

salam..Mari kita sama-sama menentang HINDRAF dan PKR!!!!Takbir!!!!

[ pELeMbUt haTi ]



[ tAjaaN tERhoRmat ]

[ tEtaMu ]

[ kOmENtaR ]

[ fAcEbOoK ]

[ jURutEKniK kOmPuTeR ]

Template by - ejdeejasmi - 2010 - ejdeecraft