SALAM UKHWAH & SELAMAT DATANG

Thursday, January 29, 2009

Kusut & Busuk

meluat dengan orang begini..takde kerja cari kerja..geram & meluat bercampur aduk..nila kalau kurang adab..mengapa golongan ini mencari nahas tak tentu pasal.duduk ditanah melayu pon kira okla..

kalau ramai2 kaum melayu halau balik india kan naya je..pergila bergaduh ngan bangsa sendiri lak..tunjuk handal...betul kata orang tua2..dulu kawan SD pon ada Bf kaum bangsat ni..sampa family nya nangis2..mana la dia berkenan SD pon tak taw..samapi ayahnya pernah berpesan pada SD " jika terjumpa orang I**D*A ngan Ular ,bunuh org I**D*A dulu baru Ular "..ini bermakna betapa jhtnya kaum ini..

mmg Busuk punya bangsa..sudah la busuk pastu nak kusutkan minda orng lain..

so SD nak attachkan 13 protokol Hindraf yg diambik dr blog panglima

13 Protokol tersebut ialah :

1. Orang Hindu mesti mempertimbangkan bahawa Israel adalah sekutu terbaik memandangkan sikapnya yang negatif terhadap orang Islam.
2. Sebarkan perlakuan dosa dan sifat buruk dikalangan orang muslim.
3. Tokong Hindu mestilah didirikan di semua tempat dan mestilah diziarahi setiap hari. Dan berhala "Ram" mestilah ditempatkan di tempat kerja.
4. Mesyuarat mestilah dijadualkan untuk merangka plan menentang Islam.
5. Edarkan dadah dan pelacur dikalangan negara Islam dan komunitinya.
6. Jalinkan hubungan seksual dengan wanita Islam dan pastikan anak2 Hindu dilahirkan dikalangan mereka.
7. Jika anda seorang doktor atau ahli farmasi, cuba sebaiknya untuk mencacatkan janin.
8. Jika anda sorang doktor bidan, bisikkan "Ohm" ke telinga anak yang baru lahir (sepertimana azan orang islam)-oleh itu,pastikan yg menyambut kelahiran anak anda seorang bidan yg beragama islam.
9. Cuba rosakkan bekalan makanan dalam kedai orang Islam sekiranya anda bekerja dengan orang Islam.'hati2 makan kat kedai mamak'
10. Jadilah sahabat mereka, dapatkan kepercayaan dan kemudian khianatilah mereka.
11. Jadikan orang lain memusuhi Islam.
12. Jika anda bekerja di rumah mereka, cuba pengaruhi anak2 dan isteri mereka cara mereka berfikir.
13. Pakailah tali hitam di pergelangan tangan anda.
jadi kita umat islam harusla berhati2..rambut sama itam,tapi kulit tetap berbeza..

Thursday, January 15, 2009

MAXIS PENJAHANAM ISLAM DI MALAYSIA?

pagi ni bila buka YM tetiba munculla satu msg offline ni..dari saudara ikhwan..ayatnya berbunyi begini

"adakah anda pengguna maxis?? jika ya. teruskan membaca mesej ini.. jika tidak.. baca la gak..
penting nih... believe it or not.., tanyer la orang yang beritahu... aku pun was-was juga.. itu yang aku bertukar ke celcom... selamat membaca..

Sebab-sebab perlu memboikot maxis:
1-maxis menyalurkan 10% keuntungan kpd IFC(pertubuhan kuffar di malaysia yg berkeras MEANGHANCURKAN ISLAM)

2- Ananda Krishnan melabur saham hotlink ke sebuah pusat judi terbesar, BINARIANG GENTING!

3-maxis didapati menyalurkan bantuan ke india bagi membantu puak2 pelampau india di sana yang berusaha menghapuskan UMAT ISLAM

4-maxis turut menaja maintainence bagi penjagaan patung besar buddha di batu caves. "jihad fisabilillah!!"

p/s: marilah sama2 kita bertukar..selama mana nak bagi ananda krishnan ni kaya?..

Wednesday, January 14, 2009

Pembuka kata

salam kepada semua..blog ini dibuka untuk anda semua berfikir dan melihat,membuka mata dan mentafsir,memberi maklum balas dan nasihat,menunjuk dan mengajar agar yang di tunjuk tak terleka dan di ajar tak dilupakann..semoga dengan rahmat dan kasih sayang dari ALLAH..Sd dapat memberikan anda satu pengajaran dan panduan untuk menilai..semoga Sd tidak tersasul atau tersilap..jika sd salah sd harap anda semua tegur kerana semua manusia itu tidak dapat lari dari kesilapan dan bukan sebab itu untuk sd terus melakukan kesilapan..salam ukhwah..

p/s : selamat berjuang...

[ pELeMbUt haTi ]



[ tAjaaN tERhoRmat ]

[ tEtaMu ]

[ kOmENtaR ]

[ fAcEbOoK ]

[ jURutEKniK kOmPuTeR ]

Template by - ejdeejasmi - 2010 - ejdeecraft